Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J59a71k15u70b 94R35o34t32h

19. 3. 2018 8:58

Přidávám se ke kolegům níže - ty mapky jsou podvod a tím váš článek naprosto shazujete. Rv

https://jakubroth.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=417649

3 0
možnosti

J69i60ř16í 53F49o92g97e23l

19. 3. 2018 7:59

Díky za snahu, ale mám pocit, že vám schází hodně informací a tamnější stav nechápete. Pletete si pojmy jako Palestina stát a Palestina zeměpisné území, Palestinec, Filištínec, palestinský Arab a je toho více.

Ale hlavně - snažíte se vše navštívit a popsat, ale každý kdo Jeruzalém navštívil ví, že to za jeden den včetně cesty opravdu nejde. Pak z toho totiž vyleze jen povrchní popis vpravo vidíte, vlevo vidíte.....

3 0
možnosti

Máte pravdu, nechápu. Informace si hledám i nyní z odstupem, ale stejně nejdou najít, tady píšou to, tady to, proto jsem tam jel. Ale nastavil mě celkově ten ozbrojenec bez uniformy, ani se nelegitimoval a prstem na mě ukazoval se zbraní na krku. Na MZV informují že se fotit tyto složky nemají. Jak rád bych si ty děvčata vyfotil. Popisuji vždy první dojem. Ač 8 km od Betléma v Jeruzalémě žádné taxi nechtělo jet! Opravdu se nedá za den v Jeruzalémě vše vidět a popsat. S dovolením budu pokračovat na jordánskou hranici a k mrtvému moři. Děkuji za komentář

1 0
možnosti
Foto

Mám opačnou zkušenost s focením s vojáky. Mám fotky, kde jsou ony krásné vojačky se zbraněmi, nechaly se fotit bez jakýchkoliv protestů.

Jinak - onen vjezd do Betléma je zcela bezproblémový i s israelským vozem. To jen v rámci byznysu vytvářejí Arabové pocit, že hned za branou bude osádka vozu s touto SPZ napadena. Jistě, čeká vás podrobná prohlídka cestou z Betléma zpět na území státu Israel, ale jinak je to bez potíží /bydlel jsem týden v betlémském hotelu a každý den jsem vyjížděl tam i zpět. Nikdy nebyl žádný problém.

P.S. Souhlas s Martinem Braunem níže. Ty mapky jste nafotil v Betlémě na náměstí, že? Je to hodně manipulativní materiál.

4 0
možnosti
Foto

No vida, tuhle pasáž jsem přehlédl. Je to samozřejmě naprostý nesmysl. Fotit můžete naprosto bez problémů. A vojáci včetně dívek z toho dokonce mají radost.

2 0
možnosti
Foto

Ježíš opravdu v Palestíně nežil. Stejně jako ta mapka, kterou jste okopíroval z nějakého nesnášenlivého webu je pitomost. Nic ve zlém ale mám z vašeho článku hodně hořkou příchuť.

5 0
možnosti
Foto

Ježíš se narodil v zemi Judské v roce 135 n. l, přejmenované Římany na Pelešet, země Pelištejců, neboli Palestina.

1 0
možnosti

Hlavně ať se vám tu líbí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1994x
Člověk se zájmem o všechno, který dopodrobna nezná téměř nic a za nejztracenější den v životě považuje ten, v kterém se ani jednou nezasmál.